دوست عزیر: بابت خسارت وارد شده به سفارش شما بسیار شرمسار هستیم.
همواره مجموعه سان دیزاین تمام تلاش خود را برای سلامت کالا در ارسال سفارش مشتری های خود انجام میدهد ولی با توجه به عدم دقت و تعهد ارسال سفارش ها از طرف اداره پست جلوگیری از ۱۰۰% شکستگی در بسته ها امکان پذیر نبوده و حتی با توجه به نوشتن کالای شکستنی روی بسته، باز هم دقتلازم به عمل نمی آید و باعث شکستگی در برخی از سفارش ها می گردد.
امیدوار هستیم در سال جدید با توجه به افزایش ۳۰۰ درصدی کرایه پستی ، مقداری از این شکستگی ها کاسته شده و با دقت بیشتری در حمل سفارش ها از طرف این اداره را شاهد باشیم.
به امید اینکه ارگان های دولتی مانند اداره پست بتوانند کیفیت سرویس دهی خود را متناسب با هزینه دریافتی از مشتری ارتقا بدهند.
— شرایط ضمانت سان دیزاین:
بعد از تحویل کالا در صورتی که آسیبی به بستتون وارد شده باشه حداکثر تا ۴۸ ساعت وقت دارید با گرفتن عکس و فیلم از بسته و مشخص شدن مقدار آسیب کالا با پیشتیبانی فروشگاه به شماره ۰۹۳۳۲۱۴۱۷۸۲ در واتساپ یا دیگر رسانه های اجتماعی در ارتباط باشید و با نوشتن مشخصات سفارش و پلتفرمی که ازش خرید کردید هزینه خسارت وارد شده به سفارشتون بهتون عودت داده میشه.
اگر هم فکر میکنید که سرویستون ناقص شده و دوست دارید مجدد براتون اراسل بشه به هزینه فروشگاه مجدد بسته بندی و ارسال میشه و به صورت پسکرایه به آدرس اعلامی شما ارسال میشه و فقط باید هزینه پستی رو به مامور اداره پست پرداخت کنید.
— روش ارسال سفارشات:
ارسال سفارشات در سان دیزاین به دو روش زیر انجام می شود:
۱) تحویل حضوری سفارشات (با هماهنگی قبلی) در استان اصفهان
۲) پست سفارشی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران (آماده سازی سفارش حدود ۲ تا ۵ روز کاری و زمان تحویل بسته با شرایط پست می باشد) در کل ایران انجام می پذیرد.
بدیهی است انتخاب ارسال توسط شرکت پست جمهوری اسلامی به منزله آگاهی کاربر از شرایط و قوانین آن شرکت تلقی میگردد و مسئولیت تأخیر در ارسال یا بروز هرگونه مشکل احتمالی به عهده شرکت مربوطه بوده و فروشگاه سان دیزاین مسئولیتی در این زمینه برعهده نخواهد داشت.
همچنین لازم به یادآوری است در هنگام تحویل کالا از شرکتهای پستی ابتدا نسبت به سالم بودن بستهبندی سفارش اطمینان کامل حاصل نموده، سپس رسید دریافت کالا را امضاء نمایید و به منظور سهولت در دریافت سفارش از مامورین پستی کارت شناسایی را همراه خود داشته باشید.
– چرا هزینه ارسال سفارش زیاد است؟
با توجه به تعرفه های جدید پستی در سال ۱۴۰۳ و افزایش تا ۳۰۰% هزینه پستی و اینکه حجم ووزن بسته ها سنگین می باشد، هزینه ای که برای شما مشخص می شود صرفا هزینه پرداختی به اداره پست می باشد و هیچ هزینه ای بابت بسته بندی و کارتن از مشتری های خود دریافت نمیکنیم تا بتوانیم بخشی از این هزینه سنگین را جبران کرده باشیم.
– آیا امکان بازدید حضوری می باشد؟
در حال حاضر امکان بازدید حضوری میسر نیست ولی در آینده نزدیک این امکان فراهم میشود که به اطلاع شما خواهد رسید.
– آیا امکان تحویل حضوری سفارش می باشد؟
بله با هماهنگی قبلی میتوانید سفارش خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید.
– به کدام شهرها امکان سفارش و ارسال وجود دارد؟
در حال حاضر امکان سفارش و ارسال به تمامی نقاط ایران وجود دارد.
– هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال برای سفارشات با توجه به بخشنامه اداره پست انجام می گیرد که درصفحه تسویه حساب با توجه به حجم سفارش قابل مشاهده می باشد.
– آیا میتوانم سفارش خود را زودتر از زمان تخمینی تحویل بگیرم؟
اگر برای دریافت سفارش خود عجله دارید می توانید در قسمت توضیحات سفارش این مورد را ذکر کنید تا همکاران تیم پشتیبانی مطلع شوند.
– پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
زمان پردازش سفارش مشتریان شهرستان ۲ تا ۵ روز کاری خواهد بود و زمان تحویل بسته با شرایط پست می باشد.
– روش پیگیری سفارشات:
جهت پیگیری سفارشاتی که از طریق پست پیشتار ارسال شدهاند می توانید با استفاده از کد رهگیری مرسوله، از طریق وب سایت سامانه رهگیری مرسولات پستی شرکت پست نسبت به آگاهی از وضعیت مرسوله خود اقدام نمایید.